DINAR, IMMERSIÓ I SNORKEL FAMILIAR
El 15 de Setembre hem organitzat una barbacoa amb tots els socis, sòcies i familiars del CIB! :)
Al matí anirem a Mateua Dive (l'Escala), on es podrà escollir entre fer una immersió de busseig recreatiu o snorkel familiar. En acabar, ens reunirem a l'Ermita Mare de Déu d'Esperança per dinar tots plegats.
Per dur a terme les INSCRIPCIONS heu de respondre el següent formulari.
A continuació us detallem cada activitat:
SUBMARINISME
Dissabte pel matí farem una sortida col·lectiva de busseig recreatiu des de l'Escala. El lloc i l'hora d'immersió estan per determinar. Serà una sortida multinivell amb opció de fer diferents grups de bussejadors amb diferents nivells. Heu de respondre tot el formulari i assegurar-vos que compliu amb la normativa de les sortides col·lectives del CIB
SNORKEL FAMILIAR Sera una activitat pensada per famílies que vulguin fer una activitat d'snorkel amb els seus fills (cada família es farà càrrec d'assistir als seus fills). Si no teniu material d'snorkel, podreu llogar un equip complet de màscara, tub i shorty a Mateua Dive.
DINAR Ens reunirem al voltant de les 14 h a l'Ermita Mare de Déu d'Esperança. El preu del dinar dependrà del nombre d'inscrits, però no pensem que superi els 20 € / adult i 10 € / nen. Una vegada tanquem les inscripcions, donarem un preu més aproximat i acabarem de tancar tots els detalls.
IMPORTANT: - Les places tant de la immersió com del dinar són limitades (es seguirà l'ordre estricte d'inscripció a través d'aquest formulari). - Si algun soci o sòcia cancel·la amb poca antel·lació, s'haurà de fer càrrec del preu acordat.
Més endavant donarem tots els detalls sobre l'horari, el preu, l'immersió i l'snorkel.
|