» CURS BUSSEJADOR 1 ESTRELLA 271 MAIG
|

CURS BUSSEJADOR 1 ESTRELLA (271)
- TEORIES: 30 d'abril, 6, 7, 12, 13 i 14 de maig
- PRÀCTIQUES PISCINA: 4 de maig - MAR CONFINAT: 10 de maig
- MAR OBERT: 17 i 18 de maig
** Preu curs: 330 € (5% de descompte a parelles) i 295 € pels membres de la Universitat de Barcelona.
- Primer pagament: 150€ (inclou quota anual de socis del CIB + llicència federativa)
- Segon pagament: 180€ (si teniu el 5% de descompte el pagament es de 171€; si sou membres de la UB el pagament es de 145€)
TERMINI INSCRIPCIÓ: dilluns 21 d'abril. Per inscriure-us, heu de contestar aquest formulari
DOCUMENTS D'INSCRIPCIÓ (enviar la documentació a cib@cibsub.cat):
- 1 fotografia de carnet digitalitzada (.JPG)
- justificant de pagament
|
» CURSOS
|

CURS ALETEIG I FLOTABILITAT
Domines la teva flotabilitat? Sabries fer una parada de seguretat a 3 metres de fondària al blau, sense agafar-te a cap corda ni res? Sabries aletejar cap enrere? Et preocupa que puguis estar fent mal a organismes marins sense adonar-te? Com s'aleteja sense aixecar un núvol de sediment darrere teu? I el llast? Portes suficients ploms? Potser en portes masses?
Totes aquestes preguntes són a les que amb aquest curs volem donar resposta. És un curs dirigit a totes les titulacions que tinguin interès a millorar la seva flotabilitat a l'aigua i aprendre tècniques d'aleteig més respectuoses amb el medi.
DATES:
- Teoria: divendres 16 de maig 19.15h a 20.45 h a la Facultat de Biologia.
- Pràctica: dissabte 17 i diumenge 18 de maig, de 10 a 14h al Centre de Tecnificació Multiesportiu d'Esplugues (Av. Països Catalans, 40-48, Esplugues de Llobregat 08950).
PREU: 40 €
Per fer aquest curs és imprescindible ser soci/a del CIB i tenir, com a mínim, el nivell B1E o el Open Water Diver.
INSCRIPCIONS: Us podeu apuntar en el formulari. Teniu temps per apuntar-vos fins dilluns 5 de maig a les 16.00h , les places són limitades i es donaran per ordre d'inscripció.
|
» Reportatge
|
 El Thalassa sobre el CIB
ON-LINE, al següent enllaç:
Thalassa "Busseig mediambiental"
|
Horari d'atenció al Públic:
Dilluns: 11h a 15h
Dimarts: 17h a 19h
Dimecres: 11h a 15h
Dijous: 17h a 19h
Divendres: 12h a 15h
Tlf i WhatsApp 623 18 84 35
Mail: cib@cibsub.cat
|
|
|
CALENDARI CIB 2025
Ja tenim aquí el Calendari CIB del 2025 amb un munt d'activitats: cursos, sortides col·lectives, neteges... Dóna-li una ullada i reserva't els caps de setmana!
detall notícia
|
EXPONATURA 2025
Com cada any, com a CIB participem a l'exposició de fotografia de natura que organitza la Facultat de Biologia de la UB per Sant Jordi. Igual que els últims anys, l'exposició és virtual, de manera que es pot veure per internet i a unes pantalles que posaran a l'edifici Margalef. Així doncs, us animem a enviar-nos fotografies per penjar-les!
Les fotografies han de ser originals i exclusives de l'autor/a i s'han d'enviar abans ...
detall notícia
|
PODCAST EL NOVATO I LA PRO
Durant el Saló de la Immersió vam tenir l'oportunitat de parlar al podcast El Novato y la Pro, un podcast dedicat al món del submarinisme.
Vam parlar de la Guia d'Espècies del ...
detall notícia
|
CONFERÈNCIA: FOTOGRAFIA DE CETACIS I ANIMALS MARINS Entre el lleure i la investigació
Dimarts passat vàrem fer la conferència de Fotografa de cetacis i animals marins, a càrrec d'Iris Anfruns.
Ens va parlar de la biodiversitat de l'Estret de Gibraltar i Catalunya, i del seu treball en investigació i conservació, i la importància de la fotografia com a eina científica
Va ser una gran ...
detall notícia
|
FOTOGRAFIA DE CETACIS I ANIMALS MARINS Entre el lleure i la investigació
Ja tenim data per la propera conferència! Aquest cop, va de cetacis!!
En aquesta conferència, explorarem la biodiversitat de l'Estret de Gibraltar i Catalunya, així com la importància de preservar aquests animals en el seu hàbitat natural.
Iris Anfruns , biòloga apassionada pel món marí i divulgadora científica , compartirà el seu coneixement i experiències estudiant dofins i balenes en ...
detall notícia
|
SALÓ DE LA IMMERSIÓ
Moltes gràcies a tots i totes per les visites al nostre estand del Mediterranean Diving Show!!
detall notícia
|
Si tens alguna noticia rellevant fes-nos la arribar a
 |
1
2
3
4
pàgines següents »
|
» Guia d'espècies
|

GUIA D'ESPÈCIES
Des d'ara pots consultar el que has vist a les teves immersions a la nostra guia d'espècies
|
» CIB a Instagram
|
 SEGUEIX-NOS A INSTAGRAM
Informació, fotografies de les nostres activitats... i molt més al Facebook o Instagram |
|