» CURS BUSSEJADOR 1 ESTRELLA 271 MAIG



CURS BUSSEJADOR 1 ESTRELLA (271)
 
- TEORIES: 30 d'abril, 6, 7, 12, 13 i 14 de maig 
- PRÀCTIQUES PISCINA: 4 de maig 
- MAR CONFINAT: 10 de maig
- MAR OBERT: 17 i 18 de maig

Per qualsevol dubte amb les dates, consulta el nostre calendari provisional d'activitats CIB del 2025
 
** Preu curs: 330 € (5% de descompte a parelles) i 295 € pels membres de la Universitat de Barcelona.
  • Primer pagament: 150€ (inclou quota anual de socis del CIB + llicència federativa)
  • Segon pagament: 180€ (si teniu el 5% de descompte el pagament es de 171€; si sou membres de la UB el pagament es de 145€)
 
TERMINI INSCRIPCIÓ: dilluns 21 d'abril. Per inscriure-us, heu de contestar aquest formulari
 
DOCUMENTS D'INSCRIPCIÓ (enviar la documentació a cib@cibsub.cat):
- Sol·licitud ingrés al CIB (si no pots descarregar la fitxa posa't en contacte amb nosaltres)
- 1 fotografia de carnet digitalitzada (.JPG)  
- 1 fotocòpia del DNI.
Certificat mèdic (de busseig recreatiu)
- justificant de pagament 
» CURSOS



CURS ALETEIG I FLOTABILITAT
 
Domines la teva flotabilitat? Sabries fer una parada de seguretat a 3 metres de fondària al blau, sense agafar-te a cap corda ni res? Sabries aletejar cap enrere? Et preocupa que puguis estar fent mal a organismes marins sense adonar-te? Com s'aleteja sense aixecar un núvol de sediment darrere teu? I el llast? Portes suficients ploms? Potser en portes masses?

Totes aquestes preguntes són a les que amb aquest curs volem donar resposta. És un curs dirigit a totes les titulacions que tinguin interès a millorar la seva flotabilitat a l'aigua i aprendre tècniques d'aleteig més respectuoses amb el medi.
 
DATES:
  • Teoria: divendres 16 de maig 19.15h a 20.45 h a la Facultat de Biologia.
  • Pràctica: dissabte 17 i diumenge 18 de maig, de 10 a 14h al Centre de Tecnificació Multiesportiu d'Esplugues (Av. Països Catalans, 40-48, Esplugues de Llobregat 08950). 
PREU: 40 €
 
 
Per fer aquest curs és imprescindible ser soci/a del CIB i tenir, com a mínim, el nivell B1E o el Open Water Diver. 
 
INSCRIPCIONS: Us podeu apuntar en el formulari. Teniu temps per apuntar-vos fins dilluns 5 de maig a les 16.00h , les places són limitades i es donaran per ordre d'inscripció.
» Reportatge


El Thalassa sobre el CIB

ON-LINE, al següent enllaç:

Thalassa "Busseig mediambiental"

Horari d'atenció al Públic:

Dilluns: 11h a 15h
Dimarts: 17h a 19h
Dimecres: 11h a 15h
Dijous: 17h a 19h
Divendres: 12h a 15h


Tlf i WhatsApp 623 18 84 35
Mail: cib@cibsub.cat
Cercar a noticies
FESTA CIB 10 d'Octubre 2023

SORTEIG

Com cada any, a la festa CIB també hi participen alguns dels centres anb els que tenim convenis sortejant vals 2x1!!  Moltes gràcies a Diving Center la Sirena, a l'H2O, TossaDivers, TritonDiving, Andrea's Diving, MateuaDive, ...

detall notícia

FESTA CIB 09 d'Octubre 2023

SORTEIG CRESSI

Com cada any, Cressi va participar a la Festa CIB amb un munt de sorpreses Aquest any, al ser l'aniversari del CIB es va sortejar un jacket! Moltes gràcies a CRESSI

detall notícia

CURSOS 06 d'Octubre 2023

OWD265

Curs OWD265 acabat, Un curs genial amb gent fantàstica! Enhorabona a tots i totes!! I moltes gràcies als instrucors/es del CIB :)

detall notícia

COL·LECTIVA ESPECIAL 30 de Setembre 2023

FIDEUADA AL CAP DE CREUS

Aquest dissabte varem fe runa col·lectiva amb fideuada al Cap de Creus amb el Centre de busseig Ulla and Paul ! moltes gràcies a tots i totes per participar! i als instructors/es del CIB

detall notícia

CURSOS 25 de Setembre 2023

AVANÇAT I NITROX

Ultim curs d'Avançat i Nitrox de la temporada amb éxit! Orientació, nocturna, profunda al Boreas... Moltes felicitats a totes i tots  i gràcies als instructors i instructores del CIB  Gràcies al centre de busseig H2O de Palamós!

detall notícia

FESTA CIB 18 de Setembre 2023

40 ANIVERSARI

El CIB fa 40 anys!!Ho vols celebrar amb nosaltres? Ens veiem el dia 7 sota l'aigua T'espera busseig, sorpreses  i molt més!! T'hi esperem  #savethedate

detall notícia

Si tens alguna noticia rellevant fes-nos la arribar a

« pàgines anteriors  9  10  11  12  pàgines següents » 

» Guia d'espècies


GUIA D'ESPÈCIES
Des d'ara pots consultar el que has vist a les teves immersions a la nostra guia d'espècies
» CIB a Instagram


SEGUEIX-NOS A INSTAGRAM

 

Informació, fotografies de les nostres activitats... i molt més al Facebook o Instagram

RSS Noticies CIB